środa, 9 listopada 2016

Recenzja fotoksiążki od Saal Digital Polska!


Chyba każdy już słyszał o tej firmie i cudownej ofercie jaką posiada dla wszystkich, którzy lubią pstrykać! Jeśli nie, to koniecznie musisz nadrobić tę niewiedzę. Firma Saal Digital Polska ma w swojej ofercie między innymi fotoksiążki, na punkcie których ostatnio środowisko fotograficzne oszalało. Ja również dołączam się do tej grupy i dziś zaprezentuję Wam moją fotoksiążkę! Zapraszam do przeczytania recenzji!



Żyjemy w czasach Internetu, gadżetów, elektroniki. Wywoływanie zdjęć jest coraz rzadziej spotykane. Nasze wspomnienia przechowują karty pamięci i inne nośniki. Podziwiamy je tylko na ekranach laptopów, tabletów, czy telefonów. Jednak największą radość zdjęcie sprawia w chwili gdy możemy wziąć je do ręki. Fotoksiążki stają się coraz bardziej popularne. I dobrze! Bo zdjęcie w wydruku nabiera prawdziwiej wartości i magii!

Do wywołania zdjęć z sesji zbierałam się już bardzo długo, jednak zawsze z jakiegoś powodu to odkładałam. Bałam się o jakość, kolory czy rozmiar. Jakoś nie pasowało mi pomniejszanie moich zdjęć, które na co dzień widzę na 16 calowym ekranie laptopa do rozmiaru 10x15.

Dlatego uznałam, że wspaniałą opcją będzie wywołanie zdjęć w formie fotoksiążki, która równocześnie będzie moim pierwszym portfolio! Po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii w końcu się zdecydowałam. 


Stworzenie fotoksiążki jest banalnie proste.Wystarczy pobrać specjalną aplikację i do dzieła! 
Dostajemy masę gotowych wzorów i szablonów. Wszystko działa płynnie, a obsługa jest niezwykle intuicyjna. 





Aplikacja działa sprawnie i szybko. Z łatwością możemy zmieniać i dowolnie modyfikować wygląd naszej fotoksiążki. Mamy bardzo wiele opcji ułożenia zdjęć, możliwość dodatnia ramek, napisów itp. Najtrudniejszy był dla mnie oczywiście wybór odpowiednich zdjęć. Przejrzałam foldery, wybrałam ich całkiem sporo, potem redukowałam i zmieniałam. Zdecydowałam, że niektóre zdjęcia będą na całej stronie, a inne pomniejszone - tak żeby zmniejszyło się ich więcej. 

Mega trudne okazało się również stworzenie okładki. Ostatecznie zdecydowałam się nie dodawać na stronę tytułową żadnego konkretnego zdjęcia, a tylko umieścić napis i jedno ze zdjęć w kółeczku. Zdjęcie z mojej pierwszej sesji z Adą pasowało tam najlepiej, a do samej sesji mam ogromny sentyment więc cieszę się, że zdobi okładkę mojej książki.
Pierwsza i ostatnia strona okładki są czarne, zrobione z gładkiego materiału. Wygląda to niezwykle elegancko.



Przyznam szczerze, że trochę obawiałam się o jakość i kolory zdjęć na wydruku. Jednak jak później się okazało - zupełnie niepotrzebnie. Wszystko jest dokładnie odwzorowane, kolory są piękne i na żadnej fotografii nie widzę najmniejszego uszczerbku na jakości.

Jestem również mega pozytywnie zaskoczona wykonaniem książki! Jest zrobiona bardzo starannie i widać, że z dobrej jakości papieru.

Moja fotoksiążka ma błyszczącą okładkę, jednak strony w środku są matowe, dzięki czemu podczas ich przeglądania nie widać niepotrzebnych odbłysków światła. 

Kartki są grube, czym jestem zaskoczona, ale w bardzo pozytywnym stopniu. Muszę przyznać, że ogromnie mi się to podoba. Nie wyginają się tylko trzymają się sztywno. 








Moja fotoksiążka ma 38 stron 
jej wymiar to 28x19 (A4)
i jest pozioma.


Samo projektowanie książki jak i składanie zamówienia przebiegło bardzo sprawnie. A czas dostawy? Złożyłam zamówienie w niedzielę wieczorem, w poniedziałek dostałam informację, że paczka została wysłana. A już w czwartek (!!) przesyłka dotarła do mojego domu. 
Zdjęcia nie oddają w pełni tego jak cudownie fotoksiążka wygląda na żywo! Jestem z niej ogromnie dumna! <3 






Polecam serdecznie każdemu fotoksiążki firmy Saal Digital. Uważam, że największą wartość zdjęcie osiąga ukazane na papierze, a nie na ekranie monitora. Nie ma nic wspanialszego, niż przeglądanie swoich zdjęć, trzymając je dłoniach. Można sięgnąć do nich w każdej chwili, podziwiać je przewracając delikatne strony. Fotoksiążka, którą widzicie to moje małe portfolio. Nie mogę przestać jej oglądać. Zdjęcia zupełnie inaczej prezentują się na papierze. Nic nie cieszy bardziej jak efekty naszej pracy, z której jesteśmy dumni, a po które możemy w każdej chwili sięgnąć, poprzeglądać. Taką możliwość daje właśnie fotoksiążka. Całą naszą pracę, pasję, wspomnienia mamy na wyciągnięcie ręki. Jest to coś wspaniałego, a świadomość, że jest to książka, nadaje naszym zdjęciom jeszcze większej wartości. Fotoksiążka będzie również wspaniałą pamiątką, która posłuży na długie lata. Możemy stworzyć ją dla nas jako ukoronowanie naszej pracy, ale również będzie to świetny prezent dla bliskiej osoby. 




Moja ocena to 10/10 !

Polecam firmę Saal Digital każdemu! Fotoksiążki to tylko jedna z opcji w ofercie, którą firma nam oferuje. Możemy również tworzyć własne kalendarze, obrazy, plakaty, odbitki, kartki... możliwości jest mnóstwo, a jakość produktów fantastyczna. Nie wierzycie? Wpadnijcie na ich stronę i sami oceńcie! 
W dodatku jeśli prowadzicie własny fanpage Saal Digital ma dla Was dodatkowe bonusy! Zachęcam do odwiedzenia ich strony :)  






PS. Jeśli ktoś byłby zainteresowany fotoksiążką od Saal Digital, mam dla Was kupon o wartości 75 zł w ramach akcji "Fotoksiążka na dobry początek". Kupon jest jednorazowy i jest ważny do 30 listopada. ! ---> KLIK <---




30 komentarzy:

  1. Posiadanie własnego namacalnego portfolio to jest coś! Podoba mi się prostota okładki, wygląda to bardzo elegancko. Ja jestem w trakcie projektowania własnej fotoksiążki od tej firmy, ale kompletnie nie mogę zdecydować się na układ i kolejność zdjęć. :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super! Nie mogę doczekać się aż zobaczę Twoje dzieło <3 Ja też miałam ten problem... :)

      Usuń
  2. Piękna jest! Ja dziś złożyłam zamówienie i z jednej strony nie mogę się doczekać,aż dostanę ją w swoje ręce a z drugiej strony obawiam się nieco o niektóre ujęcia,ale Twoje słowa odnośnie odwzorowania kolorów i jakości trochę mnie uspokoiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też obawiałam się o niektóre ujęcia... zwłaszcza o jedno, gdzie - jak zorientowałam się po czasie - na zbliżeniu były straszne szumy! ;O Ale na szczęście nic nie widać po wywołaniu.. :) Co do kolorów, ja jestem zadowolona, niektóre zdjęcia nawet wyglądają lekko lepiej :) Trzeba jednak pamiętać, że papier to nie monitor i nigdy nie będzie 100% dokładności w odwzorowaniu barw. Ale też nie ma się absolutnie do czego przyczepić. Jakość jest świetna, będziesz na pewno zadowolona! :)

      Usuń
  3. Jakie cudo ♥ Przepięknie to wygląda, tym bardziej, że uzupełnione tak magicznymi zdjęciami! Śliczne, wdzięczne, eleganckie, piękne. Nie wiedziałam, że można zrobić coś takiego, świetna rzecz :D
    Ja również cenię sobie wywołane zdjęcia, które można wziąć do ręki! Moja przyjaciółka otrzymała ode mnie album z wywołanymi zdjęciami ze wspólnych chwil. Niby wszystko jest na komputerze, ale to nie ta sama magia.
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Wywołane zdjęcia mają w sobie to coś! I chociaż do albumów już coraz rzadziej się wywołuje to zauważyłam, że coraz bardziej popularne stają się właśnie fotoksiążki, a to również super sprawa! Ja swoją pierwszą dostałam właśnie na prezent 18tkowy od brata.. a kolejną zrobiliśmy z rodzeństwem dla Dziadków :) Zdjęcia na prezent są cudowne w każdej formie <3

      Usuń
  4. Przepięknie prezentuje się Twoja fotoksiążka! Oczywiście przez tak wspaniałe zdjęcia, które wybrałaś by się w niej znalazły :) Akurat wczoraj patrzyłam ile kosztuje wywołanie zdjęć u pobliskiego fotografa (sprawdzałam to pod kątem przygotowania portfolio), no i trochę to kosztowne. Może zamiast tego lepiej zamówić taką fotoksiążkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3 Na portfolio bardzo polecam Ci taką fotoksiążkę! Zwłaszcza, że dla osób, które mają swój fanpage/stronę internetową/bloga jest specjalny kuponik, który może pokryć nawet cały koszt naszego dzieła :))))

      Usuń
    2. A no to ciekawa informacja ;) Jeszcze muszę nagromadzić takie dzieła, które bym chciała wywołać :) Powoli ruszyłam z sesjami <3
      A i zapomniałam Ci powiedzieć, że podoba mi się zmiana nagłówka Twojego bloga. Z tego względu, że lepiej widać na nim Twój fotograficzny talent :)

      Usuń
    3. Oo no to super, że w końcu udało CI się ruszyć z sesjami! :))) Dziękuję bardzo! <3 Już nie mogłam patrzeć na tamten nagłówek! :D Ten jest prosty i jak dla mnie o wiele lepiej się prezentuje. Nie wiem tylko czemu jakość na zdjęciach się tak rozjechała -.-

      Usuń
  5. Wygląda cudownie!! Kiedyś może też wykonam sobie taką książkę :3 W sumie to też bardzo dobry pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też właśnie wczoraj swoją dostałam :) Twoja się pięknie prezentuje, a zdjęcia prześliczne! :)
    Przynajmniej teraz sobie mój zbiór zdjęć leży wygodnie na półce i nie mam obawy, że wszystko stracę, jakby coś (odpukać) się stało z dyskiem ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Sama myślałam o zrobieniu takiej, jednak stwierdziłam, że jeszcze poczekam trochę i dopiero gdy się podszkolę jeszcze bardziej stworzę takie cudeńko! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj! Marzy mi się taka piękna fotoksiążka! Twoja jest zachwycającym portfolio. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! wyszło niesamowicie! mam nadzieję, że kiedyś też sprezentuję sobie taką. pisałam pewnie już, że uwielbiam twoje zdjęcia, ale jeżeli nie... to uwielbiam twoje zdjęcia ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zastanawiam się nad zrobieniem takiej książki, sądzę że to super sprawa! A co do twojej książki jest świetna, klimacik jest :)
    www.oliwiahadrys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fotoksiazka swietna !sama sie zastanawiam nad nią, ale chyba musze uzbierac kilka dobrych sesji zeby moc do niej co wkleic :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  12. Bardzo łądna fotoksiążka ;) Zdjęcia same się bronia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak fotoksiążka to zdecydowanie genialny pomysł. Ja póki co mam hopla na zbieraniu takich cudeniek ramka do zdjęć Mam nadzieję, że mi tylko ściany wystarczy na stylizację :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to w fotoksiążce, czy w ramce, wywołane zdjęcia zawsze są wspaniałe! :)))

      Usuń