środa, 28 grudnia 2016

Podsumowanie 2016r !




Kolejny rok dobiega końca, nadszedł więc czas podsumowań. 

Rok 2016 był zdecydowanie pozytywny, i aż nie chce mi się wierzyć, jak pomyślę ile się w nim wydarzyło! Zarówno prywatnie - studniówki, matura, pożegnanie ze szkołą, najdłuższe i najbardziej leniwe wakacje, studia, przeprowadzka... Jak i fotograficznie - zaczęłam w końcu tworzyć bardziej dla i od siebie, zaczęłam pisać, robić ogromny "fotoporządek" w głowie. Było o wiele mniej zmartwień niż rok temu, bardziej spokojniej.




Łącznie wykonałam 16 sesji. Dodałam na bloga 38 wpisów. Sesyjnie to o 29 mniej sesji niż rok temu, blogowo - prawie o 20 wpisów mniej. Czy żałuję? Ani trochę. Blog cudownie mi się rozwinął. Zgromadziło się wokół mnie już kilku obserwatorów. Dziękuję, że jesteście, oceniacie, wspieracie, motywujecie. Jestem dumna ze wszystkiego co udało mi się w tym roku osiągnąć. Przełamałam się, zaczęłam pisać, wlałam tutaj o wiele więcej siebie. To już nie tylko "puste zdjęcia", to ja. 

16 cudownych sesji. Pełnych magii i słońca. Kilka kolejnych spełnionych marzeń.. sesja z koniem, w pałacyku, w mundurze, sugar scull; kilka skreślonych pozycji na liście.

Powróciłam też do źródeł, do fotografii krajobrazu i makro, od czego w sumie zaczynałam. Rozkochałam się na nowo w przyrodzie, promieniach słońca, kwiatach, polach, lecie.. Zdystansowałam się. Odpoczęłam. Dużo myślałam o tym wszystkim. I już wiem. Przetarłam oczy. Teraz widzę szerzej drogę, którą chcę podążać.




Wiem, że ostatnio tutaj cisza. Jakoś nie mam czasu by chwycić za aparat i zrobić coś kreatywnego. A już wolę nie robić nic, niż robić to na odpierdziel.. W tym roku też to zrozumiałam. Nic na siłę. Więc jeszcze przez jakiś czas cisza pozostanie. Ale nie martwcie się, zapewne wrócę wraz z pierwszymi, ciepłymi promieniami wiosennego słonka.


A w planach na przyszły rok mam coś super! I jest to podwójnie fotograficzne.  Dużo pracy przede mną, ale trzymam kciuki, że wszystko się uda! <3 Czekam tylko niecierpliwie na cieplejsze i bardziej kolorowe miesiące. 



A jak Wam minął rok? Macie jakieś postanowienia na ten nowy? :)





20 komentarzy:

  1. Gratulacje! Świetne podsumowanie, zawsze ten maturalno-przeprowadzkowy rok wydaje mi się wyjątkowy. Zrobiłaś naprawdę dobre sesje i trzymam kciuki za postanowienia na 2017! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia robisz piękne i czekam na Twoje kolejne, nowe fotograficzne dzieła w 2017! :) U mnie też było trochę zmian, a o nowych postanowieniach na pewno co nieco u siebie napiszę :) Życzę Ci dużo sukcesów w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! <3 Dziękuję! <3 <3

      Usuń
  3. Nawet nie wiesz jak bardzo tęsknię za Twoimi postami tutaj i jaki uśmiech pojawił się na twarzy gdy zobaczyłam nowy post. ^^ Chociaż i dla mnie pora zimowa jest trudna, zdecydowanie wolę cieplejsze miesiące, wtedy zdecydowanie chętniej chwytam za aparat.
    Właściwie to dopiero w tym roku trafiłam na Twój blog, ale na przestrzeni tych kilku miesięcy zauważyłam spory rozwój. Z każdą kolejną sesję zachwycam się pięknie uchwyconym słońcem, złocistymi barwami i dbałością o szczegóły. Twoje zdjęcia stają się coraz bardziej charakterystyczne, a mi samej Twój styl bardzo przypadł do gustu, stąd bardzo lubię przeglądać Twoje fotografie. Trzymam kciuki za Ciebie w nowym roku, obyś spełniła jak najwięcej fotograficznych (i nie tylko) marzeń oraz miała dużo chęci i weny do działa! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak ogromnie miło jest mi to czytać! <3 Cieszę się ogromnie z każdego słówka, które napisałaś! Takie komentarze ogromnie motywują do dalszej pracy <3 I dziękuję, chęci i wena bardzo się przydadzą!
      Tobie też wszystkiego najlepszego w 2017! <3

      Usuń
  4. świetnie podsumowanie <3 uwielbiam twoje zdjęcia, są takie kolorowe i napełniają pozytywną energią ! Czekam z niecierpliwoscią na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne podsumowanie! Piękne zdjęcia! Wszystkiego Dobrego w Nowym roku!
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne podsumowanie. Masz pięknego bloga. Robisz wspaniałe zdjęcia. Życzę coraz więcej sukcesów fotograficznych w nowym 2017 r. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tych świetnych sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ten rok był baardzo pozytywny :D Cieszę się że ty też jesteś z niego zadowolona :D W Nowym Roku życze ci spełnienie wszystkich postanowień tych fotograficznych jak i w życiu prywatnym :D Ja wraz z nowym rokiem zaczęłam udział w Projekcie 365 i mam nadzieje ze dam rade go dokończyć :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem! <3 oo ambitnie, ja bym chyba nie dała rady :D Powodzenia! :*

      Usuń
  9. Gratuluję i zazdroszczę! Dużo pięknych sesji i zdjęć! Oby było jeszcze więcej w tym roku!
    pozdrawiam!
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, brakowało mi tutaj Ciebie, ale rozumiem, że pierwsze obowiązki, a potem blogowanie ;) U mnie teraz będzie podobnie. Nie mam już tyle czasu na to wszystko, bo muszę pisać pracę inżynierską.
    2016 nie był zły, ale uświadamiam sobie jak wiele czasu zmarnowałam i, że nie zrobiłam nic z fotograficznych projektów, które był w głowie. Mam nadzieję, że tym razem poczynię postępy. W tym roku więcej robić, a mniej gadać ;)
    Piękne są te Twoje sesje :) Myślę, że mniejsza liczba ma swój plus, bo można się do nich bardziej przyłożyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, jak miło <3 Mi teraz studia całkowicie zabierają czas i energię :( Powodzenia w pisaniu pracy! I oby ten rok był dla Ciebie lepszy niż poprzedni!<3

      Usuń