piątek, 8 września 2017

Secret forest

Sesja w lesie, zieleń, rogi jelenia sesja, rogi sesja

Las. Las pełen drzew, przez które przebijają się pomarańczowe promienie zachodzącego słońca. Pełen klimatycznych polanek pełnych kwitnącego wrzosu, czy nieco mroczniejszych, pokrytych dywanem z mchu i paproci. Ale las też skrywa swoje tajemnice. Zapraszam Was na bardzo klimatyczną leśną sesję ze wspaniałą modelką!

Sesja w lesie, zieleń, rogi jelenia sesja, rogi sesja, kulki dymne

Chociaż moją słabością jest żółty kolor na fotkach i często lubię gasić sobie zielony, to jednak dzisiejsza sesja będzie utrzymana w tym kolorze. Mocnej, nasyconej zieleni, bo główną rolę odgrywa tutaj las i leśny zielony klimat.
Dzisiaj chcę Wam pokazać sesję z Madzią, utrzymaną w troszkę mrocznym klimacie. Jako główny rekwizyt posłużyły nam jelenie czaszki z porożami, a tego jeszcze u mnie nie było! Uwielbiam nowe rzeczy, pomysły inne niż wszystkie i ogromnie się cieszę, że mogłam wykonać tę sesję!

Sesja w lesie, zieleń, rogi jelenia sesja, rogi sesja

Moją modelką była Madzia, z którą już kiedyś miałam okazję współpracować, ale od naszego ostatniego spotkania sporo się zmieniło :) Ogromnie jednak ucieszyłam się kiedy pewnego dnia napisała do mnie i przedstawiła swój pomysł. Czaszki jelenia? Las? Bosko! Uwielbiam takie klimaty, inne niż proste portretowe zdjęcia! Nie mogłam więc się nie zgodzić, nawet jeśli musiałabym zmieniać swoje plany. Madzia jednak odezwała się wystarczająco wcześnie, bym niczego nie musiała zmieniać. Leśna sesja! I chociaż tak mocno kocham las to zawsze stresuję się sesjami w lesie. Wiadomo, drzewa to cień, cień to ciemność, a ciemność to szumy... 

Sesja w lesie, zieleń, rogi jelenia sesja, rogi sesja, paprocie

Zdjęcia przebiegły w fantastycznej atmosferze. Musicie wiedzieć, że Madzia również zajmuje się fotografią, (KLIK) było mi więc bardzo miło zamienić w końcu z kimś kilka słów na ten temat. To wspaniałe uczucie spotykać na swojej drodze osoby, z którymi można dzielić pasję. Magda jednak równie świetnie sprawdziła się w roli modelki.. i to jakiej zaangażowanej! To dla mnie sama przyjemność fotografować takie osoby.

Sesja w lesie, zieleń, rogi jelenia sesja, rogi sesja, bokeh
Sesja w lesie, zieleń, rogi jelenia sesja, rogi sesja, wrzosy

Modelka z zaangażowaniem na medal. Wszystkie rekwizyty to jej zasługa. Przepiękna sukienka, która kolorem idealnie wpasowała się w barwę lasu, naszyjnik, wianek z mchu, który samiusieńka zrobiła no i te rogi! Madzia załatwiła, aż cztery poroża. W dodatku jej uroda idealnie pasowała mi do tej sesji! Zwróćcie uwagę na to spojrzenie ;)

Sesja w lesie, zieleń, rogi jelenia sesja, rogi sesja Sesja w lesie, zieleń, rogi jelenia sesja, rogi sesja, wianek z mchu

Przepiękny las to również zasługa czujnego oka Magdy. Była więc i polanka wśród wrzosów, drzewa przez, które przebijały się przepiękne promienie słońca i polana pełna paproci, w której wykonaliśmy kilka fotek z wykorzystaniem kulek dymnych, co było kolejnym nie lada wyzwaniem, bo wspomniane kulki mają swoje humorki :) Pomimo szumów, które pojawiły się w ostatnich ujęciach w dymie i tak jestem bardzo zadowolona. Zdjęcia mają klimat, który moim zdaniem przyćmiewa ten szum:) Co nie zamienia faktu, że muszę w końcu nauczyć się wybierać wcześniejszą, niż na normalne zdjęcia, godzinę na sesje leśne. A utrudnia mi bardziej to, że dzień niespodziewanie stał się dużo krótszy, a ja jeszcze nie przyzwyczaiłam się do nocy o godzinie 20 :( Tak czy inaczej, z sesji jestem bardzo zadowolona i czekam również na Wasze opinie! 

Sesja w lesie, zieleń, rogi jelenia sesja, rogi sesja
Sesja w lesie, zieleń, rogi jelenia sesja, rogi sesja, kulki dymne


18 komentarzy:

  1. Zdjęcie z paprocią (chyba) jest moim ulubieńcem! (:

    OdpowiedzUsuń
  2. To przedostatnie zdjęcie to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale klimat! <3 Ujęcia z paprociami są przegenialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak miło Cię tu widzieć! <3 Dziękuję!

      Usuń
  4. Sesja w trochę innym klimacie niż zazwyczaj, ale wyszła Ci znakomicie! Dobrze, że nie kombinowałaś z tą zielenią, bo ten odcień jest cudowny *_* Wszystko jest takie piękne i spójne. Rekwizyty idealnie pasują do scenerii i Twojej modelki ;) Uwielbiam zdjęcia w lesie. Las kojarzy mi się z tajemnicą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna sesja, wciąga do samego końca i chce się jeszcze więcej :)
    A szumy jak dla mnie to nawet dodają uroku tam gdzie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedostatnie jest boskie!
    W ogóle to bardzo się rozwinęłaś. Od dłuższego czasu obserwuję twoje wpisy. Z sesji na sesję robisz duże postępy. I podoba mi się to, że często twoje sesje są niebanalne. Ja lubię mocną kolorystykę, las, kwiaty...pasują więc mi twoje zdjęcia. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo potrzebowałam teraz przeczytać taki komentarz.. Dziękuję ogromnie! <3

      Usuń
  7. Najbardziej urzekło mnie chyba przedostatnie zdjęcie. Zazdroszczę modelki ! Sama baaaardzo lubię pozować do zdjęć, jestem odważna jeśli o to chodzi i uwielbiam próbować nowych rzeczy - jedyny minus to taki, że wydaje mi się, że nikt nie zrobi mi tak dobrego zdjęcia, jak ja sama bym je zrobiła (bo mam już na nie zamysł w swojej artystycznej głowie haha) Wianek z mchu jest... ojej! GENIALNY! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Noo, też zachwycam się tym wiankiem. Madzia się postarała, nie ma co! <3
      Haha, a powiem Ci, że ja mam podobnie (tylko, że modelką nie jestem).. lubię się wygłupiać przed lustrem, albo jak kto woli "zapozować sobie", ale jak ktoś ma mi zrobić takie zdjęcie jak sobie wymyśliłam to jest już problem. Gdybym tylko mogła wyjść z siebie, stanąć obok i się odpowiednio wykadrować byłabym najbardziej spełnionym człowiekiem ever XD

      Usuń