wtorek, 7 listopada 2017

W zakamarkach Starego Miasta || Sesja z Kingą

Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie

Powoli widzę spokojniejszy okres jeśli chodzi o zdjęcia. Pogoda nie zachwyca, jest coraz zimniej, bardziej mokro i słońce chowa się zbyt szybko za horyzont. Nie żeby mnie to jakoś szczególnie cieszyło, ale po ostatnim biegu za zdjęciami przyda się chwilka odpoczynku. 
Powoli kończę obróbkę i biorę się za systematyczne publikowanie. Zasięgi na facebooku umierają śmiercią bynajmniej nienaturalną, o tym już każdy zapewne zdążył się przekonać. Ale nie ma co, trzeba robić swoje :)

Dziś efekty sesji z Kingą! Zrobiłyśmy ją kiedy to październikowe słonko postanowiło zaszczycić nas swoją obecnością. Była godzina mniej więcej 10.30, ostre światło, my gdzieś w zakamarkach Starego Miasta. Obawiałam się tego światła, ale muszę przyznać, że piękne rzeczy mi na fotkach zmalowało! <3 

Zrobiłyśmy sporo różnorodnych ujęć i nie potrafię wskazać, które są moimi ulubionymi. Kinga wspaniale pozowała! <3 Ostatnio mam chyba szczęście do pięknych i utalentowanych modelek! Jestem ogromnie zadowolona z tej sesji! Dziękuję Kinia za współpracę! <3

Nie będzie dziś długiej notki, jakoś weny brak. Zapraszam więc do oglądania! :)

Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie
Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie
Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie
Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie
Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie
Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie
Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie
Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie
Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie
Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie
Zaułek Hartwigów, Lublin, Stare miasto, sesja zdjęciowa w lublinie

Pozowała piękna: Kinga Brzuszkiewicz

18 komentarzy:

  1. Kadry w otoczce zakamarków Starego Miasta są magiczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne światło! Bardzo mi się podoba :) Nie pomyślałabym, że fotki były robione przed południem w momencie, gdy światło jest najbardziej dokuczliwe i zazwyczaj nie chce współpracować ;D Pięknie je wykorzystałaś w swojej sesji.
    Modelka wiedziała co robić. Podoba mi się jej pozowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! <3 Też jestem pod wrażeniem, że udało mi się tak ogarnąć światło :D I mi też ogromnie podoba się pozowanie Kingi, współpraca z nią to była czysta przyjemność! <3

      Usuń
  3. Piękną serię stworzyłyście <3 A zachwyca mnie ona tym bardziej, że powstała o tak koszmarnej (dla mnie) godzinie, nie spodziewałam się, że można takie ładne rzeczy zmalować z tak mocnym światłem. :D Tak z ciekawości: cóż to za obiektyw? 50 tak pięknie czarowała? *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! <3 Tak, to stara niezawodna 50tka! :D Haha, też się bałam ostrego światła dlatego chowałyśmy się w miarę możliwości w cieniu :)

      Usuń
  4. Trzy ostatnie zdjęcia są mega! Światło bardzo współpracuje, przez co wydają się bardziej interesujące, super. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Nie wiem czemu się obawiałaś, bo światło złapałaś pięknie :) No i modelka super ! // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Ah, no bo nie wiem.. XD rzadko zdarza mi się pracować o takiej godzinie :)

      Usuń
  6. Wykorzystałaś to światło, a było się czego bać :)
    Co do Facebooka - ja kiedyś zrobiłam błąd i wykupiłam promowanie. Teraz moje zasięgi sięgają kilkudziesięciu osób - chcą mnie "zmusić" do kolejnego promowania. Błędne koło się z tego zrobiło, bo na prawdę trzeba mieć wiele obserwatorów by chociaż ktokolwiek widział te zdjęcia. Stało się to bardzo irytujące. Nawet nie dla mnie jako fotografa, ale użytkownika - wiem, że mi Facebook też nie pokazuje zdjęć ze wszystkich profili które lubię i chciałabym oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam może ze 3 razy "na próbę" i oprócz sztucznego zasięgu to niewiele to dało. Mam na studiach przedmiot trochę o social mediach i tak po głębszej analizie to strony na fb umierają, a fejs stał się jak dla mnie, ogromnym śmietnikiem. Same głupoty już mi się wyświetlają, nic wartościowego, niewiele ze stron, które lubię, i nawet już nie widzę postów znajomych... Każdy już na to narzeka, dało nam się to wszystkim odczuć.. A trochę szkoda, bo fejs to potęga.. Jest? Była? Teraz wszystko chcą robić za kasę. Trzeba się zaangażować w inny serwis, bo na fb lepiej już nie będzie... ;/

      Usuń
    2. Dokładnie tak. Facebook teraz służy mi głownie do dogadywania się z osobami ze studiów, no i rozmowy ze znajomymi. Strony się już nie wyświetlają, tak jak mówisz.
      Niestety nie bardzo wiem jaki inny portal mógłby nam go zastąpić.

      Usuń
    3. U mnie to samo, gdyby nie to, że każdy jest na fb i dzięki temu ma się z ludźmi kontakt, to już bym przestała z tego chyba korzystać.. Jeśli chodzi o udostępnianie zdjęć to ja chyba się bardziej zaangażuję w Instagram teraz :)

      Usuń
    4. Przepraszam,że się tak wtrącam,ale chciałam dodać,że u mnie na fejsie dzieje się osatnio to samo a zasięg z kilku tysięcy spadł do max.150 osób! Dodam tylko,że nigdy nie korzystałam z opcji promowania,więc bardzo zdziwiłam się tym nagłym spadkiem statystyk.Coraz częściej wydaje mi się,że fb umiera powolną śmiercią naturalną,podobnie jak wcześniej Flog/Photoblog i zaczynam się poważnie zastanawiać czy prowadzenie tam strony ma jeszcze jakikolwiek sens.

      Usuń
    5. Hej! Grono narzekających na zasięg się powiększa hah.. u mnie zasięg spadł do 200-300 osób i już się nawet nie łudzę, że będzie lepiej, bo nie będzie. Facebook podobno dąży do tego, żeby zasięg na stronach ograniczyć do zera, teraz szansę na fb mają tylko grupy.. dlatego ja postanowiłam zaangażować się w Instagram (chociaż i z tym może być różnie, bo przecież FB go kupił). Ale na fejsie muszę pozostać, bo mimo wszystko większość klientów mam stamtąd, więc zasięgi zasięgami, ale coś tam muszę mimo wszystko dodawać:)

      Usuń
  7. Ahh faktycznie to słoneczko na starym mieście zmalowało tutaj cuda! Bardzo mi się podobają te ujęcia w niebieskiej tonacji oraz pionowy kadr w brązach,na którym widać zielone kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń